باشگاه مشتریان یکی از روش های نوین و بسیار کارآمد در بازاریابی دیجیتال می باشد. امروزه طراحی نرم افزار باشگاه مشتریان به یکی از مهم ترین مسائل برای یک فروشگاه اینترنتی یا شرکت های خصوصی فروش محصولات و خدمات مختلف تبدیل شده است. در این مقاله سعی می کنیم مهم ترین ویژگی هایی را که باید در هنگام طراحی نرم افزار حرفه ای باشگاه مشتریان در نظر بگیرید را برایتان بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

اامات غیر فنی برای طراحی نرم افزار باشگاه مشتریان
استراتژی های باشگاه مشتریان از هر صنعت به صنعت دیگر و اغلب حتی در بخش های مختلف یک صنعت متفاوت است. به همین دلیل، طراحی نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند بسیار متفاوت باشد. بر اساس تجربه ما، هر طراحی نرم افزار برای باشگاه مشتریان به طور کلی بر روی حفظ مشتری های خود و اضافه کردن مشتریان جدید کار می کند.

در این راستا، سه محور پاداش، واجد شرایط بودن و زمان بندی بسیار مهم است. وقتی تماشا می کنید که چگونه بزرگ ترین برندها برای افزایش وفاداری مشتریان خود مبارزه می کنند، متوجه می شوید که آن ها پاداش های بی شماری را در طراحی ویژه نرم افزار باشگاه مشتریان خود دارند. دلیل این امر این است که گاهی اوقات، یک تغییر جزئی در پاداش یک معامله می تواند به یک کمپین تعامل و جریان غیرمنتظره تبدیل شود. به همین دلیل ضروری است که طراحی نرم افزار باشگاه مشتریان شما چندین نوع پیشنهاد تبلیغاتی را پوشش دهد، ازجمله:

  • ارسال رایگان برای مشتریان وفادار انجام بدهد.
  • مشتری یک محصول را بخرد و یک محصول هدیه بگیرد.
  • مشتری تخفیفات حجمی بگیرد.
  • مشتری کارت هدیه دریافت نماید و .

طراحی نرم ‌افزار باشگاه مشتریان

مشتریان ,باشگاه ,طراحی ,نرم ,افزار ,یک ,باشگاه مشتریان ,نرم افزار ,طراحی نرم ,افزار باشگاه ,مشتریان خود ,افزار باشگاه مشتریان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


crmrokama کلمات آموزش تعميرات برد vistarayanehc samiaso واحد توسعه تحقیقات بالینی آیت اله موسوی بازار شما اول ببین بعد بخر|فروشگاه اینترنتی|فروش عروسک ولنتاین|هدیه ولنتاین|ولنتاین|تبلیغات ترجمه مقاله وبگاه جامع حوزه توریست برنامه و بازی های پاما